torsdag 23 oktober 2008

Vitt


I dag kom hemleveransen med nya soffan, fotpall, och ett bord (som Jonte och Cissi ska ha) Eftersom att vi inte fått sålt vår andra soffa ännu så är nu vardagsrummet fyllt med möbler... Så det ser liiiiite trångt ut kan jag ju erkänna. Men vem bryr sig, nya soffan är ju här!! =)

Hela veckan har svärfar sovit här. Förutom i kväll, i kväll är jag helt själv (eftersom att sambon jobbar natt) och ska fira detta genom att glo på romantiska flänniga filmer i mängder och kanske till och med somna på min nya soffa! Hi hi. I morgon så kommer Jonas syster och hennes son hit och sover över, eftersom att Jonas ska bort i helgen så då passar vi på att ha tjej+ barn-kväll med mys och bus! På Lördag har jag inte hittat på vad planen är ännu. Men så på Söndag så kommer Emma, John och lilla Ludvig hit och så ska vi äta middag och mysa. (Emma ska göra en stek och ta med sig till oss. Jag har funnit att detta är det lättaste sättet att bjuda på mat på! =P

Nä nu ska jag krypa upp i ena hörnet äv soffan och bara mysa och äta en mycket sen middag.

Godnatt

Inga kommentarer: