söndag 5 oktober 2008

Öppnar bara ena Ögat....

Är så trött att jag inte får mig bort från soffan. Gud jag är jämt så trött... I går va vi en sväng till Missenträsk och kollade in svärmor och svärfars nya hus. JÄTTEMYSIGT har dom gjort det. Jonas påpekade direkt vi kom hem att han trivdes mycket bättre i detta hus än det andra, och det vill säga ganska mycket i och med att han är uppvuxen i det andra.
Satt och delade en flaska vin med svärmor i går och pratade. På vägen hem så spelade vi musik och sjöng för full hals. Då kände jag partysuget smyga sig på och försökte komma ihåg hur länge sedan det va jag festade... det va nån gång i början av sommaren iallafall, när Sofia var hemma... när va det? Vid festivalen? Ja ja, hur som helst så tror jag att jag ska försöka få med min trötta rumpa ut nästa helg iallafall. Det blidde lixom desperate housewivies på tv i går kväll istället! Det är så tur att man kan titta på en historia om andras liv då man uppenbarligen är för trött för att leva sitt eget. =) Nä badet och en bok lockar just nu, sedan ska jag försöka mana på mina armar att vika och hänga lite tvätt. Ja ja, hoppas vi träffas nästa helg då...

Inga kommentarer: