måndag 3 november 2008

Det är inte möjligt!

I går var planen att rymma hemifrån. Jag skulle ha bosatt mig på en lägda, stekt koägg och suttit och joddlat i ren protest, det måste ju vara olagligt att vara så bakis som jag var, och vet ni vad det bästa är?!?... Det håller fortfarande i sig!!!!! Min son tycker att jag är världens tråkigaste och jag leker dj med tv:n för att försöka hålla hans intresse uppe för barnprogrammen och hålla honom borta från mig! (Jag ville bara tillägga att jag är en underbar mamma nästan jämt. =) ) Nä nu måste jag dricka lite mer kall oboy och försöka bli lite piggare, för i dag måste jag ut och slå ned saker i den frusna gräsmattan. Och ska jag klara detta utan att dreglande bli liggandes på gräsmattan själv så behövs en rejäl uppryckning!
Godmorgon

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Åhh vad trist att va bakis & trött, sen mamma också haha.. Tur att det går över :-) Ska vi ses iveckan, in till stan något? JAg är ledig på dagarna , lust att ta en kaffe kram kram

Sofia sa...

Men vännen då! Det är åldern.. Eller jag menar, tur att du är så ung att det inte kommer att hålla i sig ännu längre! =)
Och du... Koägg? Sen när började kossor att värpa? Eller har jag missat nåt? =)

Massor med kramar!