måndag 10 november 2008

Morgonpigg


Ja efter att ha precis som jag förutspådde blivit medvetslös på soffan och fortsatt med detta fram till klockan 23.00 då sambon väckte mig och medvetslösheten istället förflyttades till sängen, så vaknade jag klockan 06.00 i morse och är nu hur pigg som helst!! Tänk va lite sömn kan göra för välmåendet.

Dagen till ära så ska Liam skjutsas till dagis, jord ska spättas lös från backen och in i krukor som står ute med små granar i, och som kronan på det hela så ska julbaket sättas igång. Nu är det bara tre vackor kvar till advent och eftersom att det i detta hus som tradition bjuds på 1:a Adventsfika som ska vara både mjölk-gluten-ägg-citrus-och nötfri.. så har jag liksom det jag gör innan advent när nu så många sorter ska bakas.... Tre veckor borde räcka!=) Sedan måste jag nog även sätta igång med att binda kransar, det är många som ska göras.

Godmorgon

Inga kommentarer: