söndag 9 november 2008

Farsdag!

I dag så startades dagen med frukost på säng, present och mys. Det är ju farsdag och eftersom att vi har en sådan här hemma så måste ju detta givetvis firas. Känslan i min kropp är väl inte igentligen hurra och feststämning efter att agerat fyllechaffis åt syster i natt, och Liams eviga insisiterande på att halv sju är en toppentid att stiga upp trots att det är helg. Tur att kroppen är inställd på svält vad det gäller sömnen.. Jag vet inte vad som hände och när det blev så fel, för jag ville ju ställa in kroppen på svält så att midjemåttet minskade, inte sömnen.. men nåt blev ju uppenbarligen galet, måste få tag i en instruktionsbok av nåt slag!=)
I dag skulle det kännas bra om jag fick igång mina armar så att jag kan måla den där tavlan som jag så länge funderat på... Njaa.. förmodligen händer det ju inte i dag heller.
Nu måste jag duscha så att jag vaknar till ordentligt.

Inga kommentarer: