fredag 18 juni 2010

Sommarlov.

Nu är det äntligen här. Den efterlängtade ledigheten. Nu väntar vi bara på värme och solsken.
I går var en varm och härlig dag och jag spenderade hela dagen med att gräva ut köksträdgården och sätta potatis. Skönt att ha det gjort. Bättre sent än aldrig säger ju dom som vet, jag vet ju inte om det gäller potatis också. *hihi* Lilla Charlie är förkyld i dag och hostar massor. Det har hållit i sig några dagar nu och det tycks bara bli värre snarare än bättre. Stackarn....

I dag blir det att storhandla, baka, plantera blommor. Det är planen iallafall, vi får väl se hur pigg den lilla känner sig. Om han blir sämre så kommer han nog bara att hänga på höften hela dagen och då kommer inte så mycket att hinnas med. =)



Bästa kommentaren i går kom från Liam som vanligt. Jag hör honom inifrån vardagsrummet där båda killarna befann sig. "Men Charlie.. ÅH va jag blir trött, hur många gånger ska jag måsta säga till dig?!?"
Som ett eko av hur hans mamma & pappa låter i hans öron kan jag tro. *hihi*



Ha en toppen Fredag mina vänner
Kram Dessie

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Sötnosarna, hoppas Charlie kryar på sig, ha en fin dag