måndag 28 juni 2010

På språng i dag.

I dag har jag och mina gullgossar varit ute på uppdrag.. Uppdraget gick ut på att köpa blommor och amplar till entrén på framsidan. Hittade fina saker till bra priser så jag är nöjd. Liam var så duktig och drog vagnen åt mig. Så hör jag hur han ropar en bit bort och jag följer hans röst genom gångar av humle och äppelträd. "Mamma kolla, jag gör ett spår så att du inte kan tappa bort oss ifall du hamnar efter..." Jag tittar ned på grusgången och då har ju sötisen gjort en rand i gruset som leder fram till honom. =) Det är så härligt att få ta del av vilka tankar som finns i det lilla underbara huvudet!!


Charlie börjar vara mycket fräschare.. äntligen!! Och i dag har han hängt på min höft och skrattat åt det mesta jag gjort. Dessa dagar är de bästa. Då han gurglar, pratar och skrattar så han kiknar. Jag är så lycklig att vi har så fina härliga barn!
Nu blir det en kopp te och sedan krypa i säng tidigt.

Inga kommentarer: