måndag 7 juni 2010

Kallt och ruggigt!

Åh, kan ni fatta hur mycket det är att göra innan ett bröllop har jag upptäckt! =) All min lediga till känns som att den går åt till bröllopsbestyr. Mest dekoration osv. faktiskt. Det blir runda bord, vita dukar, vitt tyg på stolarna, blommor mitt på borden, en slags liten ljuskrona över varje bord. Och allt i vitt och lime grönt är tanken. =) I dag har jag bakat tårtbottnar och ska frysa in.

Nu ska vi strax åka på Sommarfest på Liams dagis. *mysigt* Men var är sommaren?? Det är ju jättekallt och blåsigt. Om det iallafall varit varmt och sol, så kanske jag stått ut med de hemska gröna bladlössen som flyger runt överallt bättre. *BLÄ*




Här får ni några bilder på min "nya" bärkont. Mormor skrattade som vanligt åt mig då den fick följa med mig hem. Men jag tycker att den är tokcharmig, den står nu i mitt kök och innehåller glasburkar i olika storlekar.

En bladlusfri kväll önskar jag er alla!
Kram Dessie

Inga kommentarer: