onsdag 30 juni 2010

Altanen ska användas..

Hej alla ni fina som tittar in hos mig. I dag är det Onsdag.. även kallat lill-lördag. Denna dag, som hos mig råkar vara solig & mulen om vartannat med åskmuller och regnskvättar här och där. Så ska jag och Sofia sätta oss ute på vår altan i kväll, och i lugn och ro dela en flaska vin och prata en massa tjej- snack. *mysigt*


Det känns riktigt riktigt lyxigt eftersom att det faktiskt var över 1 1/2 år sedan som en droppe vin snuddade mina läppar. Och vad säger väl sommar på ett bättre sätt än ett glas vin på altanen en varm sommarkväll... Med det sagt så hoppas vi att molnen skingrar sig så att den röda härliga norrlands-kvälls-solen får skina på oss där vi sitter.




Jag har köpt åkerbär plantor som jag stoppat ned i jorden runt äppelträdet. Älskar verkligen att ha en "ät bar trädgård" i den mån det går. Känns så lyxigt och Liam tycker att det är underbart att gå och plocka jordgubbar, hallon, ärtskidor eller gräslök och äta då han är ute på gården och leker.





bäst att hoppa i duschen.. det är verkligen kvavt.. ligger nog en massa åska i luften.
Ha en härlig kväll allihopa.
Kram Dessie

Inga kommentarer: