lördag 19 juni 2010

En bröllopsdag..

Ja ingen i detta rike kan ju ha missat att i dag så fick vår kronprinsessa äntligen sin prins! Och efter att ha tjuvkikat lite på tv:n så måste jag ju erkänna att dom ser väldigt lyckliga ut. Själv har jag firat denna dagen med lite loppisfynd och fika hemma hos goda vänner.
Visar er i dag några bilder från vårt bröllop. Så här såg dekorationerna i festsalen ut. Vi spraymålade björkkvistar vita lite slarvigt och hängde egen-ihop-knåpade ljus hållare från dem. På håll så såg det ut som att ljusen svävade ovanför borden. Rätt effektfullt.

Mitt på varje bord stod en vit kruka med samma blommor som i min brukbukett nedstucken i oasis.
Så små bordsplacerings lappar som vi enkelt skrev ut från datorn.




Detta var vår lyckans dag, och det är ju bara att konstatera att detaljer kan göra hur mycket som helst då det gäller helhetsintrycket, både till vardags och fest. Fast så länge min Mr. Man stått bredvid mig så hade jag igentligen kunnat gifta mig i yllesockar och pyjamas på en nyplöjd åker. Så länge vi har varandra så är ju allt som det ska.
Den 12:e Juni var ju dagen då jag fick min prins!


Kram Dessie

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad vackert ni hade gjort det! Vilken rolig idé med ljusen som hänger från taket. Måste ha varit underbart vackert när mörkret föll... När får man se en bild på tårtan? ;0) Håller ju på att spricka av nyfikenhet!
Ta hand om dig!
Kram/ Anna