söndag 20 juni 2010

Kvällssol

Jag gillar verkligen utsirade ramar massor. Speciellt på speglar tycker jag att det ser pampigt ut. Den silvriga sitter i vårt badrum och den vita i vår hall.
Mamma har en massa guldramar som hon sitter och håller på utan att använda. Men skam den som ger sig.. nån gång måste hon väl ge vika för mitt tjat?!? *hahaha*


I dag har vi varit och kollat, mätat och planerat i sommarstugan. *spännande* Om 2 veckor så lastar vi släpen full med virke och så bär det av mot vårat nya äventyr.
I dag har min svägerska hämtat hem en häst även hon. Så nu har svärmor och båda mina svägerskor var sin häst som kommer att gå ute i hagen bredvid vår sommarstuga. *mys* Jag känner i hela kroppen att när vi fått klart allt så kommer det att bli toppen! =)

Äntligen tittar solen fram mellan de regn tunga molnen, och jag hoppas verkligen på bra väder i morgon.
Nä det jag känner just nu i hela kroppen att jag verkligen måste flytta om 2 bord.... hmmm... hur ska jag lyckas lura mannen att hjälpa mig med detta?? *ler*
Ha en skön kväll allihopa.
Kram Dessie

1 kommentar:

Joyforhome sa...

älskar också maffiga ramar , äger alldeles för många sådana speglar men man kan ju inte få nog av dem :)

Kram Malin