måndag 14 juni 2010

Måndag är en härlig städdag! =)

Ja hur konstigt det nu än låter så är det exakt vad jag tycker just nu. Jag är glad att regnet står som spön i backen för i dag städas och tvättas det här hemma. Eftersom att bröllopet slukat all min tid och energi på sista tiden så drar jag nu en lättnadens suck då jag kan dra fram mopp och skurtrasa ur städskåpet och sätta fart. Rent vill jag ha det! Då vi kom hem på Lördagkväll så stod en trevlig överraskning på bron. Våra fina grannar hade samlat ihop till en bröllops-present. Ooooooh äntligen har jag ett eget olivträd! Jag blev så glad, snacka om söta grannar!


Liam räknar ned dagarna tills hans sommarlov börjar, och jag längtar jag också. Om bara nu värmen kan komma sedan så ska vi bada, njuta och ja just det har jag ju glömt berätta. Vi har ju numera en sommarstuga som ska renoveras i sommar!! =) *längtar*
Kram Dessie


1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, är det avklarat nu! Grattis!!!! Blev det som du alltid drömt om? Jag kan lova dig att om ett halvår när allt har hunnit landa så kommer du att känna dig än mer glad! Så var det i alla fall för oss.

Grattiskramar från Anna