torsdag 20 maj 2010

Underbara blivande make!



I dag är jag så lycklig. Jag har värdens finaste familj, vi är friska, det har varit en underbar solig dag. Och herr Sambo överraskade mig i dag med att komma hem med en present till mig... En ny kamera!!!!! (Sony a 500)
Vilken underbar man förutom du kommer bara på att köpa nåt så fint och komma hem med bara för att du vet att jag så gärna vill ha en..


Åh jag är så där Barn-på-julafton-just-då-tomten-lämnat-alla-klappar-lycklig precis just nu. Springer runt här hemma och knäpper och fotar för allt vad jag är värd. Nu fattas det bara lite talang bakanför kameran också. Så nu ska jag anmäla mig på en fotokurs! *längtar*

Tack älskling!!

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken karl! Härligt att få presenter sådär oväntat... Kanske inte är så märkligt när man önskar sig en teknisk pryl dock *hihi*. Min man blir helt till sig när jag önskar mig något sådant och inte bara blommor till trädgården, inredningsprylar eller liknande. Gulligt hur som helst!
Kram/ Anna