torsdag 6 maj 2010

Semester med uppdrag.

Bilderna tog Ante på valborgsmässoafton då både familjen Jonsson och Avander var hemma hos oss och åt middag och myste, han är SÅ duktig på att fotografera!!


Oj nu var det lääänge sedan jag var in här och skrev. Hoppas allt är bra med er mina vänner. Själv så har jag varit ute på äventyr i helgen som var. En liten tripp till Sundsvall med svägerska och minsta barnen blev det.

Sov 2 nätter på hotell och sprang 3 dagar på Ikea och en massa andra affärer. *lovely* Fast FY vad jag är mättad på att shoppa nu.

Vi åkte ju ned med ett mission. Vi skulle inreda ett hus i Umeå.

Helt galet såg det ut då vi lastat 3 vagnar överfulla och kom med 2 små barn mitt i denna karavan med saker genom ikeas varuhus. Men som vi skrattade. Jag har även lärt mig att det går att pruta på det mesta. Har prutat både på hotellrum och ett skrivbord på ikea! *fniss*


Men som dom säger, borta bra men hemma bäst och då vi närmade oss Skellefteå så satt jag med fjärilar i magen (efter 4 dagar borta från mina älskade grabbar som jag lämnat hemma så saknade jag dem mer än någonsin) ivrig över att snart vara hemma igen.

Fast jag och Charlie har haft det bra, med hotell-frukost, lunch på resturang och en massa mys.

Och min älskade lillkille har varit så duktig hela resan och jag blev alldeles förvånad då jag upptäcker att grabben håller på att få en till tand, för han har inte alls varit gnällig utan bara skrattat och varit så go´.
Men nu är vardagen tillbaka och jag ska tillägna dagen med att skruva upp hyllor i Liams rum, och städa. =)
Ha en skön dag mina vänner.

Inga kommentarer: