tisdag 25 maj 2010

Regnet det bara faller ner..

Hej alla söta!
Hoppas att ni haft en bra dag trots allt regn som iallafall hos oss fallit mer eller mindre hela dagen.. Trist, men mina växter tackar så mycket för att gödslet som jag strött ut äntligen får komma ned i jorden. =)
Jag har promenerat nästan hela dagen känns det som.. Jag har fortfarande 2 kilo som ska bort innan den vita klänningen ska på.. Hur ska nu detta gå då det bara är ung. 2,5 veckor kvar??!? Ja det vet man aldrig. Men jag tycker att 2 långpromenader per dag & inga sötsaker eller onyttigheter alls borde göra susen?!?
På kvällens promenad hade jag turen att få låna med mig grannens söta blandras tik Doris! Helt lycklig gick jag där och tittade på den svarta rumpan som gungade fram och tillbaka och insåg att en sådan härlig promenad har jag inte fått sedan jag skickade iväg min egen underbara Flatcoated retriver tik Kiara... då var promenaderna obligatoriska och kul!
Allt blir mycket roligare med sällskap.


I kväll är det en härlig tv-kväll. Äntligen hemma, Desperate housewifes, Cougar town & Christine!!! En kopp grönt te och så är det bara att mysa ihop sig och titta.

Ha en skön kväll.
Kram Dessie

Inga kommentarer: