fredag 21 maj 2010

Lyxiga Fredag.

Äntligen helg! Vi har börjat den storslaget med att bjuda svåger och svägerska på middag och sedan ordnat barnvakt och gått på bio!!! Första gången som vi får oss iväg att göra något sedan Charlie kom för 7 månader sedan.
Så jättemysigt har vi haft det, fast telefonen låg tryggt i fickan ifall det skulle bli problem och nog sneglade jag på den mer än vanligt! =) (Detta trots att vi faktiskt la barnen, och dom sov innan barnvakten kom) Denna lampa sitter nu bucklig och fläckig ute på soffan på altanen, jag gillar den lixom. Fast herr Sambo ska få fixa till elen i den innan den börjar användas flitigt.


I dag har jag handlat sommarkläder till barnen. Dom växer ju så det knakar, så det känns nu mer som ett onödigt ont än något roligt. Men det är väl säkert bara för att det finns så mycket roligare som man kan lägga pengarna på nu då det är vår. *fniss*
Nu ska jag tillaga mig själv en kopp te och sedan krypa i säng. Nätterna har varit tuffa på sista tiden. Charlie gråter och vill inte sova och det sätter sina spår på dagarna. Bäst att komma sig i säng innan han sätter igång.
Godnatt alla fina.

Inga kommentarer: