måndag 24 maj 2010

Senare än vanligt

Nu har äntligen lökarna börjat blomma hemma hos oss. Dom brukar vara tidigare än i år, vilket jag tycker är märkligt eftersom att det inte brukar vara så här varmt som vi har nu. Men det kanske har något med tjälen att göra?!?





Efter att glatt ha upptäckt att herr Sambo är ledig i dag (efter att surt ha upptäckt att han faktiskt hade jour i helgen. =)..) Så ska det jobbas på lite här hemma istället. Jo nu ska han få briljera med sina byggare-Bob kunskaper och göra fästmön lycklig. =)





Hur lyxigt låter det med vinglas i plast på ett bröllop?!?... Inte så speciellt, men det är iallafall vad det blir för jag ville ha limegröna vinglas, så det är bara att gilla läget nu då vi snubblade över den perfekta färgen. *hihi* Vi får kanske lov att duka upp middagen till picknick ute istället så passar dom lixom mer in! =)






Nu ska jag dricka lite te och sedan knyta på mig joggingskorna och dra ut i skogen.. Nu blir det strikt diet och motion för hela slanten visade vågen mig i morse!!






En underbar start på veckan önskar jag er!
Kram Dessie

Inga kommentarer: