fredag 8 oktober 2010

Vid mitt köks fönster

Hej alla goa.
Har ni njutit av vårt härliga soliga höstväder i dag?
Det har inte jag.. Jag har sett vädret susa förbi utanför bilrutan där jag dundrat fram på gatorna med vår nya bil som vi hämtade i dag. Men jag hade det bra jag också! *fniss*Så här ser det just nu ut i en del av köksfönstret. Jag har satt upp gamla rostiga porslinsknoppar på vardera sida om fönstret som jag kan hänga lite smått och gott på som man vill ha nära vid matlagningen.
Tyvärr så hittade jag inga andra skruvar som fungerade än dessa... undrar om jag ska måla dem lite bruna så att dom passar in bättre... Ja jag vet inte, lösningen kommer väl till mig snart kanske. =)


I morgon är det kalas på vår gata. Charlie stora killen som fyllt 1 år och så maken som sakta men säkert närmar sig de stora 30.. hihi. Puss till dig älskling, tänk på att du har gift dig med en yngre kvinna... ett helt år yngre. *fniss*

Nu blir det att göra allt för att inte dyka ned i godispåsen då vi ska se film. =)

Ha en skön Fredagskväll.

Kram Dessie

1 kommentar:

Sirpa sa...

VAD FINT!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Har en fin måndagkväll!
Kram Sirpa