måndag 18 oktober 2010

I dag älskar jag..

Livet!
Min familj, som alltid får mig att le och må bra.
Mina barn, som är de mest fantastiska små människor som jag någonsin träffat.
Min man, som är omtänksam och kärleksfull. Som känner mig så väl och älskar mig med brister och allt.
Solen, som tittar fram mellan molnen och skiner varmt på min kind och genast får världen att se gladare och varmare ut.

Snön, som smälter och droppar och som trots denna kalla höst får mig att känna vår där jag går gatan fram.
' Leendet, som vid rätt tillfälle kan få den mest gråa dag att se ljusare ut.

I dag älskar jag..... livet!

Kram Dessie






1 kommentar:

Therese sa...

Verkligen tänkvärt, man glömmer bort att uppskatta dem man har närmast alltför ofta. Så jag ska gå och pussa på min man lite nu då;)
ha en skön kväll.