söndag 17 oktober 2010

Kalla Söndag..

Hej mina söta små blogg besökare.
I dag är det kallt ute. Vi kurar och myser inne med brak-frukost och lite skönt Söndagslunk.. Eftersom att vi för en gångs skull är friska hela familjen och äntligen fått på vinterdäcken på bilen så ska vi i dag och hälsa på några vänner som vi inte träffat på länge. Mycket trevligt! Känns som att jag varit isolerad i månader!! *hihi*

Jag sjåar och knappar och söker runt för fullt i data världen för att hitta lösningar till min lilla blogg.. Jag vill förändra utseendet på den och vet precis hur jag vill att det ska se ut. Men förstår mig så lite på html att jag inte klara detta...än... jag ska lyckas till slut! =)

Nä nu ska jag dra på mig raggsockar och mysa vidare i kylan här hemma.

Önskar er alla en skön Söndagslunkdag! =)

Kram Dessie



Inga kommentarer: