söndag 13 december 2009

Utmanad...

Nu har jag blivit utmanad av Sofia så här kommer det.

10 sanningar om mig

1. Jag är otroligt kvällstrött. Lyckas om jag har tur att inte somna på soffan 1 kväll i veckan, om jag har tur som sagt.

2. Gråter till Nyheterna så ofta att herr Sambo nu förbjudit mig att titta på dem. =)

3. River sönder varenda sockpar som jag äger genom att sitta och slita trådar från dom tills skaftet är alldeles trasigt.

4. Är ruskigt hemmakär nu för tiden, en känsla som är ny för mig eftersom att jag gått igenom hela livet utan att förstå vad det är för fel på folk som tänker "borta bra men hemma bäst" och folk som tycker att det är skönt att vara själv ibland. Men nu är jag där, and Im loving it!

5. Har dålig kontakt med all min släkt förutom mamma, mormor, lillasyster.

6. Skulle aldrig tveka att göra en bröstoperation om jag hade pengarna.

7. Avskyr lån och blir lite hyper bara över så små saker som att skriva på ett nytt mobil abonnemang och ta telefonen på avbetalning.

8. Gick igenom en period i mitt liv då jag tyckte att Zena krigarprinsessan var ett toppenprogram och fick verkligen inte missas!!!

9.Skulle gärna vilja starta eget, men jag vet inte med vad. =)

10. Blir trött och somnar gott av höga surrande ljud. Torktumlaren, dammsugaren, hår blåsen mm. och har två barn som verkar vara likadana. =)



Jag vill utmana Frida och Sofie

Nu ska jag amma sonen och förmodligen somna på soffan som vanligt!! *hihi*

Godnatt alla mina vänner

Inga kommentarer: