söndag 13 december 2009

Tjuvstartat...


Jo det är sant. Jag och Liam hade trist nu när han var hemma och sjuk och fick för oss att klä julgranen redan i Fredags!! Känner mig som en fuskare att jag tjuvstartat så tidigt.. men julstämningen är nu funnen kan jag lova! Liam tyckte att det var roligt och springer nu med jämna mellanrum och flyttar om kulorna i granen efter behag. =)




Önskar att ni kunde stå här i vårt vardagsrum nu och känna den härliga stämningen och se allt det fina..



I den lilla gungstolen sätter jag mig gärna och ammar och bara njuter av att vara jag och bo med min familj i vår lilla hus.
I går sprang jag och herr Sambo på stan och tro det eller ej, men nu är alla julklappar bortgjorda. *skönt*
I dag hade jag tänkt mig att jag ska koka knäck & göra julgodis.. men vi får se om jag får lilla Charlie att somna fridfullt först.




1 kommentar:

Emma sa...

Vad fiiint ni har gjort!!! Visst är Johan Falk filmerna bra ;). KRAM