onsdag 2 december 2009

Härliga tröttsamma dag.

Lunch på stan med tjejerna. *mysigt* Och så spännande med alla bebisar i magarna överallt! Charlie fick jättefina kläder av Emma i dag också, en röd skjorta och smårutiga byxor med hängslen som han ska få ha på julsfton. JÄTTESÖTA verkligen. Tack så mycket gumman det ligger framme på köksbordet så vi får gå och titta på dom lite.. såååååå sött! =)
Annars så inhandlade jag en massa nödvändiga vinterkläder till mina små killar i dag, var av en av kassarna försvunnit... måste gå ut i bilen och kolla om den glömts kvar där... hoppas det. Annars så är det 500:- som är borta bara så där... det känns ju onödigt.
Liam var ganska olydig i dag och ville inte lyssna på vad jag sa då vi gick i affärerna.. så kommer vi hem och jag satt på en stol då den älskade sonen kommer in i rummet.. "Mamma vad tänker du på?!?".... "Ja jag funderar vad jag ska ta mig till så att du börjar lyssna på mig.." Han tittar på mig en stund och så kommer det "Men mamma jag har en bra idé.... Om du köper ett koppel och sätter på mig så kan jag inte springa så mycket åt sidorna!!!!" Ehhh... jo precis... problemet löst!!!! *hi hi* Och som genom ett trollslag så brydde jag min inte alls längre om att han varit olydig.. han är ju bara underbar!

Nä jag är jättetrött och ska krypa upp i ett hörn av soffan med en kopp glögg och en pepparkaka.
I morgon så packar jag & pojkarna in oss i bilen och kör upp till svärmor och svärfars. Dör ska vi övernatta och stanna hela helgen. Jonas bror har några tjänster att inkalla från oss och en av dessa innebär att vi ska spackla och hjälpa till i hans lägenhet i helgen.. spännande. =)

Godnatt

Inga kommentarer: