måndag 21 juli 2008

Oh så kul!

Sitter här känner mig rätt nöjd efter dagens impulsköp! Kom ju på att jag så himla länge velat ha en laptop att nu fick det fasen vara nog med att gå och tråna! Så jag gjorde slag i saken och köpte en! Så nu sitter jag här nedkrupen i soffan och plippar på som bara den! jag måste säga att det känns ändå rätt socialt när man kan sitta här tillsammans med resten av familjen som ser på tv... annars så känner man ju sig rätt osocial och instängd när man sitter i lilla skrubben! Det bästa av allt är att nu kan jag ta nacksving på vår andra dator och kasta ut den och äääääntligen göra den lilla "walk in closet" som jag vill ha! NICE!!! Nu ska jag börja välja ut tapeter och försöka baxa in den enorma och jättetunga byrån som står i Liams lekrum dit in! Nä nu ska jag ta och umgås med lille och store-men innan det är läggdax!
Nöjd!

Inga kommentarer: