fredag 18 juli 2008

Nä mina vänner...


Jag är inte död. Har bara varit utan mobiltelefon under min tid i Stockholm!=)

Det är så det går om man är idiot och inte byter koden direkt efter att man beställt efter ett nytt kort. För när Dessie efter någon dag i stockholm fick slut på batteri så kunde hon inte slå på den igen efter uppladdningen för hon mindes ju inte koden. BRA GJORT!=)


Ja ja... är fortfarande sjuk.. drog ju på Ikea med en massa alvedon i kroppen ( kände ju att jag inte skulle klarat av att leva med mig själv om jag inte fick gå på kungens kurva när jag nu var i Stockholm) det gick rätt bra, men va helt slut efteråt.

På Tisdagen fyllde lilla sonen tre år så det skulle ju firas genom div uppvaktning, roliga upptåg, besök på stranden och resturangbesök. Återigen fyllde jag kroppen med en massa alvedon och så bar det av. Klarade inte riktigt av hela dagen eftersom att jag däckade och sov två timmar innan det va dags att äta middag. Och resten av tiden riktigt kämpade jag hårt, men jag mådde skit och har sedan i Lördags pendlat på en temp mellan 38-39grader.

Natten mot Onsdag så låg jag halvvaken i frossa och hög feber och smärta i mina lungor hela natten för att klockan fem på morgonen kliva upp... packa in alla saker i bilen. Göra det sista klart. Och sedan trycka i sig alvedon å börja turas om med Jonas att köra mot Skellefteå igen. Jag var helt däckad vid det här laget men hade längtat hem i flera dagar och inget kunde stoppa mig nu..=)

Kom hem, fick veta att Jonas bror och hans tjej som bott hos oss medans vi var borta skulle bo lite till, så vi sov första natten hemma på soffan eftersom att dom sov uppe i sängen våran.

Men så till slut så kom gårdagen.... jag mådde skit.... fortfarande... ringde vårdcentralen. Dom bad mig infinna mig om tio minuter. Tog en snabbsänka på mig...53 (ska vara 8)... vidare till läkare...han lyssnade på mig... tog temp.... skrev ut medinciner för 750kr och sjukskrev mig vecka 30. En blandning av luftrörs/lunginflammation!!! *suck*

Så nu äter jag mina mediciner och sover om vartannat och hoppas på att det snart ska bli en förbättring.

Inga kommentarer: