onsdag 23 juli 2008

ha haaa

TÄNK så himla bra dag! Jag hann måla farstun klar i dag! Nu är jag förvisso helt slut och kom fram till att andledningen till att jag blev sjukskriven av min läkare nu när jag går på pennicilin pga. lunginflammationen faktiskt va för att jag inte har den ork som jag brukar, precis som han skrev på papperet.. men han skrev även att jag hade en "väldigt varm hudkostym" och stod och petade på min bh men en ficklanpa och fnittrade, så jag tänkte inte ta honom på så stort allvar. Men det verkar ju som att han visste vad han snackade om trots allt! =)
Så nu kan vi börja sätta glasen på plats och få till de två fönstren som ska sitta på var sida om bron. Sen är det bara insidan å så är det klart!! Skönt!!!
Nä, nu har sambon varit och hyrt en skräckis så nu ska jag ta och dra filten upp under ögonen och vända min fulla darrande uppmärksamhet mot tv:n.
Hoppas på sol i morgon åxå, för då lovar jag dig Frida att jag inte har en pensel i handen utan drar fram min mer sociala sida och kommer för att umgås med folk! =)

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

hahah det låter bra det gumman kram