onsdag 30 juli 2008

Krypa till kojs..

Sitter och petar ned några ord just innan det är dax för sängen! I kväll har vi dukat långbord ute vid grillplatsen och hade besök av Frida, Micke, Sandra, Jocke, Emma.L, John och Emma.F! Vi grillade och åt extremt gott och det följdes av lite kubbspelande! Myyyyycket trevligt och inte alls så avancerat.
Mormors lillasyster och hennes man är på besök, och det var länge sedan som jag såg mormor så himla sprallig och glad. Hon har saknat sin syster och det märks riktigt! (jättegulligt är det)
I morgon blir det att stiga upp halv fem igen och fara på jobbet... det går faktiskt lättare nu när jag äntligen fått mina nya arbetskompisar! Roligare att jobba med kompisar och skönt som FAN att slippa köra själv varje dag!
Nä nu är jag jättetrött och måste nog sova om jag ska orka prestera nåt i morgon.

Inga kommentarer: