torsdag 24 juli 2008

Bullmamma.


I dag har jag och Liam bakat vaniljbullar.. mums! Det blev lite varmt i köket men det va det ju värt faktiskt. Sedan så packade jag och Liam in oss i bilen och så åkte vi och mötte upp Sofia hemma hos Emma och John. Där satt vi och åt nybakta bullar och "skuggade" på Emmas altan. ( Eller jag och Emma skuggade och Sofia gjorde allt för att bli brun, och det blev hon överallt förutom under hakan! =) ) Det va riktigt trevligt och dom gör otroligt fint i sitt nya hem.

I kväll hade jag planer på att byta ut och plantera om några blommor i köket, men jag känner att latheten tagit fäste i min kropp och jag sitter i soffan och kommer att se klart denna gamla stålmannen-filmen som jag påbörjat istället. Dom är som så töntigt mysiga. Kastar in en bild på farstun i sitt målade format.

Inga kommentarer: