lördag 5 februari 2011

Tittar in en snabbis

Hej mina vänner.
Tittar in en snabbis till er, har inte varit inne hos er på hela veckan känns det som.
Vi lyckades lite smått mota förkylningen i dörren. Men tyvärr så fick lilleman magsjuka natten mot Torsdag och håller igång den än.. *suck*
Så här hemma går tvättmaskinen för jämnan och hela huset luktar av klorin och rengöringsmedel...
I dag så mådde han bättre så mamma passade på att åka på brädgården för att inhandla material till min hylla som ska byggas. Men så fortsätter han nu då jag kommer hem, så det är bara att lägga planerna på hyllan ett tag till.

Bjuder på en bild från förra våren då grönskan började komma till oss. Dessa bilder ger mig hopp nu om att det finns en ljus framtid framför oss.

Hoppas att ni alla mår bra.

Ha en fin kväll.

Kram Dessie

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Just nu känns ju våren liiite avlägsen men precis som du använder jag väntan till planering och läser trädgårdsböcker för fullt:) Härligt eller hur!
Usch för magsjuka:( Hoppas han kryar på sej fort nu! Jag åkte dit ordentligt på influensa, längesen jag varit så sjuk. Hoppas det ger sej snart.
Spännande att se din hylla sen;)
Ha en mysig kväll!
Kram Cilla