måndag 13 december 2010

Hur dukar ni på jul?

Hej alla fina.
Jag är ledsen att det är så långt mellan inläggen nu. Men det är så mycket innan jul.
I helgen var det fullt ös hemma hos oss. Både vår lilla tjejja och min lillasysters pojke var hos oss och sov i helgen. 4 ungar hemma, stök, skratt, och lek i mängder blev det.
Jätteroligt!!I dag går funderationerna till dukningen till jul. Vi är ju som jag nämnt tidigare i stugan över julen. Men nu råkar det vara som så att den 21 så ska vi fira "lilla julafton" hemma hos oss. Det gör vi var annat år eftersom att vi firar varannat år med min familj och varannat med makens. Det året som vi firar med makens sida av familjen så firar vi alltid en liten julafton med mamma,mormor o co.
Det som är extra i år är att mormor även fyller 75 år den 21 Dec. Så nu ska vi slå ihop kalas och lilla julafton. Med det gör ju att det blir lite svårare med dukningen.. Det ska se juligt ut, men samtidigt inte för juligt, utan mer festligt bara...
Jag funderar på något sånt här iallafall!

Bilderna lånade från Allt i hemmet.
Så jättesött med små klappar som bords placerings lappar.
Ha en bra dag nu alla.
Och kom igen nu och var med i tävlingen!!
Kram Dessie

Inga kommentarer: