torsdag 22 juli 2010

Sockerlådan

I dag fortsätter jag visa bilder från vårt kök. En jättefin bitsockerlåda som jag hittade för en ynka hundralapp på loppis. *lycka Jag gillar att det är små fack inne i den... där får saft flaskorna nu stå då dom används ganska flitigt nu då det är sommar. *ler* I dag ska jag på en Auktion i logen här i byn, hoppas att jag fyndar något där i dag. Jag behöver fina fönsterbågar och byråer, så jag håller tummarna.
Liam får stanna hemma med sin pappa i dag, för det var nämligen halsfluss.. så lillkillen äter antibiotika nu och vi bara väntar på att han ska börja må bättre och förhoppningsvis inte smitta resten av familjen..


I kväll ska jag träffa tjejerna och njuta av ett glas vin och lite tjejsnack! *längtar*

Önskar er alla en härlig dag.

Kram Dessie







Inga kommentarer: