söndag 11 juli 2010

Lekparken

Lyckan var ju total i dag då vi gick på promenad för att titta om kvarterets nya lekpark blivit klar... Och i det närmaste var den ju det... Vi gungade, så kul med nya gungor och klätterställningar!! *ÄNTLIGEN*

Charlie gurglade av lycka då farten blev lite högre. Ser ni tänderna?!? Två uppe och två nere nu. =) *söt*
Sanden var jättehäftig, fast lite läskig ändå tyckte Charlie..


Inte så god att äta heller....





Storebror var det full fart på





Han klättrade så att han blev alldeles svettig och tjöt av glädje då han hoppade mellan de olika nya sakerna. "Mamma titta på mig!!"







Så roligt att det äntligen går att vara och leka där. Och till mammas stora glädje så var ju alla buskar bortröjda och en bänk placerad mitt i solen! Där kommer jag att sitta massor i sommar och titta på dom små som leker känner jag på mig. =)



Jag lyckades övertala Liam om att vi skulle hem och äta lunch med ett löfte om att vi ska tillbaka efteråt.. så nu börjar det vara dags... mot lekparken! =)







Inga kommentarer: