torsdag 29 juli 2010

Pysseldagar

Hej alla glada.
Njuter ni av sommarvärmen, eller har den försvunnit hos er också? Jag är less på mulet och regnstänk nu. Jag vill och bada, utan att frysa så att man är knottrig.
Här hemma pysslas det iallafall på som vanligt. Jag och maken var på stan i förrgår och då såg jag denna fina utkastad på ett bord utanför en lampaffär för ynka 100:- *happy*
Snälla maken sprang in och köpte den åt mig, och efter en omgång med målarfärg och sandpapper så blev den så här fin. Nu ska jag bara försöka göra en fin liten stolpe till och så ska den få bo här inne i vardagsrummet.
I går hade vi en underbar kväll jag och Mr. Man Vi lämnade bort barnen till barnvakt (med övernattning) Gjorde oss fina och åkte in till stan, sjönk ned vid ett bord på en resturang och avnjöt där en underbar måltid och traskade sedan vidare mot biografen! *mys*


Underbart vad en sådan kväll kan göra för humöret. Man känner sig piggare, gladare och mer utvilad än på länge bara genom att få skämma bort sig så.

I dag blir det nog ääääääntligen att sätta upp spaljen till trappan. Och så har jag fått en tokig idé som jag just delat med mig av till Mr.... han suckade som vanligt.. men skam den som ger sig! =)

Kram Dessie















Inga kommentarer: