tisdag 16 mars 2010

Mitt hjärta.


I morse steg vi upp tidigt. Vilket jag väl gärna kunde ha sluppit eftersom jag burit runt på en hostande, gråtande Charlie i natt. Men allt som känns lite jobbigt bara rinner av mig då duktiga söta Liam bestämmer sig för att överraska sin mamma med att stöka runt i kylen lite och plocka fram frukost. "Om du slår på en film och lovar att vi kan äta frukost i vardagsrummet så ska jag göra smörgåsar och mjölk åt oss!" Och inte kan man väl neka då han är så söt.:) För första gången på flera dagar så har Charlie somnat i sin säng och sover gott, det behöver han verkligen för att tillfriskna snabbare. Han har sovit lite och ingenting i en vecka nu. Jag tar det som ett gott tecken att han återhämtar sig lite efter en jobbig natt stackars lilleman.. Herr Sambo har i dag börjat om att jobba efter några dagars ledighet. Dagarna blir genast lite tyngre då han inte är hemma.. Han är ju min klippa. Att jag har så tur att jag får bo med de 3 finaste killarna i denna värld. *lycka* Nu ska jag njuta av min serverade frukost.

Inga kommentarer: