fredag 5 mars 2010

Fredag IGEN?!?

Puh.. livet spinner på för fort för mig nu, jag hinner inte med. Från denna amningskoma som jag gått runt i, till att helt plötsligt göra saker.. jag blir helt slut! =)

Men solen har iallafall varit framme och det har varit ljuvligt väder, har gått runt och myst åt alla solkatter som bildat varma fläckar lite här och där på golvet.

Nu är jag så less på sjukdoms-statusen på vår familj. Liam blev tack och lov av med sin magsjuka fort och ingen annan har drabbats *pust* vilket var vääääldigt tur för att i morgon så är det som så att Charlie ska döpas.
Men så i dag så stegar herr Sambo in här hemma och konstaterar att "Hej jag är hemma från jobbet nu för jag har feber och mår jättedåligt.." Och jag vill bara skrika VI HAR INTE TIIIID MED DET NU. =)
Ja ja, vad att göra. Nu är han nedbäddad i sängen, och i morgon petar vi i honom alvedon och stöttar upp honom med kuddar i kyrkbänken så ser det ut som att han är med iallafall. *hihi*
I går var min födelsedag. Har fått en underbar lampa, en ny matservis, en bok och pengar. Helt underbart att det finns en dag som kallas för min dag då folk bara öser vänliga ord och presenter över mig!! =)
Nä nu måste jag fortsätta med att baka inför i morgon. Jag har just tagit ut en tårtbotten ur ugnen och den har nog svalnat nu, kommer nog att baka till i natt någon gång.
Önskar er alla söta en härlig fredag kväll!
Kram

Inga kommentarer: