onsdag 17 september 2008

Skrattet bara bubblar..

Sitter med fingrarna i öronen för att kunna hålla mig för att skratta men lyckas inte alls, för det är bara så jävla dumt att jag kan rent inte hålla mig. IDOL... Jag dör!!!!! Så himla många tap.. aaaaahhh, det är så underhållande pinsamt.
I dag har optimist-Dessie tapetserat i hallen. Jag köpte ju en tapetrulle, lägg märke till bara EN tapetrulle... Jo för enligt mig själv så skulle ju det heeeeelt klart räcka eftersom att jag ju nu bara skulle tapetsera ett litet hörn. Men ack så hon bedrog sig. I dag efter att ha lappat och lagat lite med tapeten, så upptäckte jag att det verkligen inte alls räckte. Så jag fick lov åka in till city för att beställa en ny tapetrulle. Och då bestämde jag att detta hörn ska utökas till halva hallen. Så hälften av hallen kommer nu att vara svart/grå-medaljong färgad och andra hälften fortfarande vit. Efter detta SKA alla lister på plats efter två år utan att detta blivit ordetligt gjort. Och när till slut hallen är klar så vill jag verkligen sätta igång med vardagsrummet. taket ska målas vitt och väggarna vita och grå/gröna. OCH så den öppna spisen för att kröna det hela... äh men va fan nu visar dom ju henne igen, medelålders kärring med lila kavaj... OLGA gå hem... du kan varken Engelska eller Svenska så du har inget där att göra. Till och med jag har vett att hålla mig därifrån, och jag är då fan i mig inte så dålig. GÅ HEM!
Nu börjar Heroes istället och jag tror att jag måste vara rättvis och ge mr. Peter Petrelli min fulla uppmärksamhet.=)

Inga kommentarer: