fredag 12 september 2008

Åååååh...

har just klivit upp ur badet. Två timmar, bara jag, kamomillblandning till vattnet och min bok.... Härligt. Fast på ett annat sätt urtrist. Jag är inte alls van att vara stilla, men denna helg så är familjen borta och jag är själv. Så jag har gett mig den på att jag ska vila i kväll. Bara mysa, vila och somna tidigt i kväll så att jag orkar med att jobba i helgen. Jag började halta mot slutet av dan i dag på jobbet eftersom att det skär till i mitt knä. Vet inte varför och har inte varit med om det tidigare, men det gör ont och vill inte ge med sig. Hoppas har gått om innan i morgon. Nä nu ska jag ta mig nåt att äta, för det har jag som glömt bort. Jag skulle nog kanske bli smal om jag bodde för mig själv. Men ack så tråkigt jag skulle ha......
God natt

Inga kommentarer: