tisdag 23 september 2008

Aaaah, så trött jag var i går. Jag somnade med datorn i knäet. =) I går pratade jag med en karl från socialen. Någon gång nästa vecka så får vi hembesök och så är det kanske dax för oss att bli familjehem. Det känns jättespännande! Känns lite nervöst att ta hand om någon annans barn, jag menar Liam känner man ju och vet hur man ska agera i de flesta situationer. Här gäller det ju att lära känna någon från början, det kan säkert komma att bli en liten trevande start. Ja vi får ju se hur det går.
I går kväll så tapetserade jag klart i hallen så ääääntligen är det färdigt. Jag har försökt vara ambigös (stavas det så) och använda alla gamla skruvhål igen.. detta resulterade i att jag stått med en nål och liksom "pickat" på tapeten tills jag hittat hålen, skiiitjobbigt och nu verkar jag ha "tappat" bort sex hål, och det va dom som va absolut jobbigast att mäta upp så att det blev exakt rakt.
Kan man ha opererat bort 1 1/2 halsmandlar? jag tror nämligen att jag har halsfluss i en halv halsmandel... Har ringt till vårdcentralen och dom ska ringa upp mig om en liten stund. Nä nu på morgonkvisten så kom svärmor och svärfar!=) Ska vara lite social.... =)

Inga kommentarer: