onsdag 18 juni 2008

Jobb.. jobbare...jobbast?!?







Jobbar natt i veckan och är så där måttligt peppad på det. Är INGEN nattmänniska och därför så består min hjärna bara av mos sisådär klockan tre på natten.. men men det måste ju gå och det blir ju pengar iallafall!



Har just gjort en inbetalning på ett köp på tradera, vilken härlig plats det är att sitta och titta på... jag kan sitta vid datorn i flera timmar och bara glo utan att vara medveten om tiden som rinner iväg. Visst det finns MYCKET skräp, men om man bara tar sig tid att kolla så hittar guldkorn också.



Vi har iallafall hunnit på rätt bra på vår bro. Nu är det grundmålat och ska få stå och "dra ihop sig" innan vi målar allt rött... Annars blir det visst glepor om man målar innan träet torkar. Dörrarna ska bli vita.
Jonas har varit skitduktig och jobbat på som tusan! Så himla tur för då kan jag ju bara komma på fler å fler å fler projekt som vi ska göra i sommar!!! Ha ha ha.. nä jag skojja bara gubben! ;)

Nu är det iallafall bestämt att vi ska till stockholm på semester i sommar! Kul kul. Jag vill på grönan och skansen, det kommer Liam tycka är skiiiiitkul!
På Lördag (vilket är midsommardagen om någon missat det..) så drar vi hela familjen till Lycksele djurpark och har kul, så det ser vi ju fram emot!

Nä nu ska jag lägga mig och vila innan jag ska börja jobba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Hur mår du? Vi har ju inte hunnit ses något än.. men är här 2,5 vecka till så vi ska väl hinna! När åker ni till Stockholm? Om jag är i Uppsala då får ni hemskt gärna komma och hänga med mig.. eller om jag kommer in till Stockholm. Men det kan vi planera senare! Kram på er alla!