fredag 20 maj 2011

Sol ute, sol inne..

Hej alla glada.
Bland det bästa jag vet med vårt kök är morgonsolen som strålar in.
Man blir på så bra humör av att sitta och äta frukost och förbereda dagen med solkatter som leker på väggar och golv.

Nu så har jag satt en bröddeg på jäsning, Liam spelar tv-spel, Charlie sitter på golvet och läser böcker och maken tar sig en sovmorgon.
Vi är helt lediga i dag hela familjen och planerna är en biltur till Piteå.

Önskar er en härlig Fredag.

Kram Dessie

6 kommentarer:

IngerJohanna sa...

Mysig blogg du har. Njut av helgen.
Allt gott!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Hoppas att ni fick en mysig biltur!
Stor Kram Annelie ♥

Therese sa...

Låter som lyxfredag i mina öron:) Mycket härligt! Att få nybakat bröd så där på morgonen händer inte för ofta hemma hos mig...!

Ha en toppenhelg, kram Therese

Marieberg sa...

Roligt att du hittade till min blogg så att jag hittade till din :-)
Trevlig helg.

Vintage House sa...

Hej
Låter som ni hade en toppendag!
underbart med en kitchen aid:)
ha en skön måndag
kram
sandra

Lisa sa...

Låter som en riktigt skön dag. Man känner sig så nöjd när degen jäser eller hur. Blir lite avis på ditt fina kök..haha. Hoppas ni hade det gott på resan.

Kram Lisa