tisdag 10 maj 2011

Små blommorna, små blommorna....

I dag har det varit en stressig dag med mycket att göra både möten och många telefonsamtal att ringa. Men hann också med lite shopping på en av stans bästa affärer upptäckte jag i dag. (klicka för att se)
En härlig turkos knoppbräda fick följa med hem. *loving it*
Nästa gång blir det Gerbera former som får följa med hoppas jag.

Strax ska jag skicka hem Liams kompisar och så blir det filmmys i soffan med mina små killar.
Det blir mycket tecknat då far i huset är borta, då mor i huset så som våra pojkar råkar vara en disney fantast även hon. *ler*

I morgon ska det spadas i trädgården igen. Hoppas att jag hinner klart det mesta då. Vill bara sätta fart med att gjuta grunden till växthuset. Vill börja bygga uppåt istället för nedåt. :)

Ses i morgon.

Varma kramar Dessie

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad fint det låter med en turkos knoppbräda. Du måste visa oss.
Hoppas du får det som du vill gjort imorgon nu. Jag är lite tvärtemot. Det jag tror jag ska hinna göra eller orka göra görs inte och när jag har planerat in en lugn dag fejjar jag på som sjutton

Kram Teres

Lisa sa...

Ja turkos är en ljuvlig färg. Lycka till med allt som ska göras och ha de så gott...
Kram Lisa