onsdag 18 maj 2011

Fullt upp..

Ja det är ju som vanligt på vår gata.. massor att göra.
Glider runt här hemma i nattskjortan och stökar på. Älskar lediga dagar, då brukar det dröja länge innan vi klär på oss här hemma.

I går var jag och barnen på Leos lekland, det uppskattades kan jag lova.
Efter att Liam gjort sig lite illa (tyckte han, jag tyckte att han överdrev och log åt honom) Så spänner han argt ögonen i mig och säger "Det här är ingenting att skratta åt mamma, det hände ju något dumt!"
Jag kunde ju så klart inte sluta le.. "Nä jag vet, det var verkligen inte bra, Men jag kan inte hjälpa det.. Jag har fått senadrag i kinderna!"
Han godtog då det och glömde det onda snabbt. =)

Nä nu ska jag och tofflorna glida vidare här hemma.

Ha en skön Onsdag

Kram Dessie

1 kommentar:

Lisa sa...

Dom är för goa våra älsklingar. Fina bilder. Hoppas du myst på bra idag och hasat runt...
Kram Lisa