tisdag 29 mars 2011

Söker inspiration.

Hej alla sötisar.

Jag har en hel massa idéer med saker som jag skulle vilja göra, bygga, fixa osv. med dessa senaste dagar tycks jag vara helt utan energi.

Dagarna verkar gå åt bara till att hålla efter barnen just nu, och hemmet ser ut som en enda röra.

Någon som känner igen sig?!? =) (Bilderna lånade från sköna hem)
Dessa dagar känner jag att man måste tillåta sig ibland, att bara försöka titta bort från alla saker jag borde göra och försöka leva i stunden istället. Säger min kropp och mitt huvud att den måste vila lite så är det ju oftast så. Det brukar gå över efter några lugna dagar.=)


Sådana dagar njuter jag hellre av någon annans hem och får inspiration därifrån. Detta underbara hem är otroligt inspirerande och ni kan läsa mer om det i reportaget i Sköna hem.


Hoppas att ni har det gott denna fina Tisdag.


Kram Dessie

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

JAG känner igen mig, är Galet trött, när jag vaknar längtar jag tills jag får sova igen :O

Men det är som du säger man måste få ha rörigt hemma. Vi har en salig röra. Men får städa sen;)

Börjar jobba heltid på fredag och då är mammaledigheten slut. Känns konstigt, men kul.

Ha en fin tisdag ni med 