måndag 29 november 2010

Snart dax igen..

Vi har redan hunnit baka 2 satser med pepparkakor och snart är det väl dags igen för dom är alldeles strax slut. Goda är dom. Och roligt har vi då vi gör dem, så det gör inget.Liam kan ju som bekant komma med lustiga kommentarer ibland. Gårdagens bästa inträffade vid lunch.
Liam: Mamma.... vet du vad kvinnor tycker är bäst?!?
Mamma: Nä vad tycker vi är bäst??
Liam: Kvinnor!! Det har jag förstått på dagis!
Jag skrattade så jag grät för att han såg så allvarlig ut där han satt och förklarade detta. Mammas sötnos, som du förgyller min dag min lilla älskling!
Nu har grabbarna kidnappat tv:n i vardagsrummet och ser fotboll *urk* så jag ska krypa ned i sängen istället och titta på film....
God natt
Kram Dessie
Bara 2 dagar kvar på min utlottning nu, kom igen och var med innan det är för sent!

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Men gullunge, du får skriva ner allt i en bok och ge Liam då han blir stor jag förstår att det går pepparkakor dom var ju supergoda kram på er

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilken fin julgrupp du visade i förra inlägget - ursnygg!
Vad duktig du är som redan hunnit baka så mycket pepparkakor.
Håller med Frida - skriv upp - man glömmer så fort.
Stor Kram Annelie ♥