torsdag 18 november 2010

Innan det gryr..

Eftersom att mina två små hjärtegryn vaknar mycket tidigt på morgonen och jag insett att det verkligen bara är en kort stund kvar till advent nu (i mina mått mätt iallfall *fniss*) så börjar vi denna arla morgonstund med att binda kransar till pardörrarna i farstun. Föreställ er doften av pepparkakor och hör ljudet av bjällerklang så kanske bilderna sätter dig i rätt stämning, det är iallafall vad jag försöker föreställa mig själv. =)



Det har varit lite tyst här på bloggen för nu är det sjuka här hemma igen. Liam har halsfluss för 3:e gången nu sedan i sommar.... stackarn. Hoppas att denna penicillin kuren nu blir den sista och att dom tar bort hans halsmandlar sedan, så här ska han ju inte behöva ha det!

Godmorgon, och en fortsatt trevlig Torsdag önskar vi er alla!

Kram Dessie
Pssst.... Kom ihåg att vara med i min utlottning!

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh så trevliga bilder1!!!
Underbara!!!!
Hoppas din familj kryar på sej!!!!
ha en fin dag!
Kram kathrine

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut! Jag får helt klart julkänsla på en gång!
/Kristin
www.minsida-pippsan.blogspot.com

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken ljuvlig morgon ni har. Så mysig julstämning och att börja dagen med lite pyssel inne i värmen.

Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Mys mys helt rätt, har sjukstuga här hemma också:( om vi piggnar till vill jag hälsa på er nästa vecka , kram på er och krya på er i massor

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilket snyggt hem ni har! Jisses, så fint inrett.

Kram Maria