tisdag 30 november 2010

Älskade ljusstakar!

Jag har ju egentligen satt köpstopp på mig själv vad det gäller ljusstakar eftersom att detta närmast är en besatthet då det gäller mig. *ler*
Jag har fyllt skåp, förråd och div med stakar som inte används för tillfället + alla de som faktiskt används.. jag har ljus överallt här hemma!Men då jag såg dessa ljuvliga ljusstakar i fattigmans silver så kunde jag ju bara inte låta bli.... igen! *fniss*

Nu står dom på skänken i vardagsrummet och bjuder på ett ljuvligt sken bredvid julgruppen.

Hemma hos oss så städar vi i dag. Jag hinner nätt och jämt plocka bort efter Charlie innan han dragit fram allt igen. Han är verkligen ÖVERALLT nu... samtidigt! Men jag hoppas att ska lyckas hålla bort alla grejer från golvet så pass länge att jag hinner torka dom. =)
Jag har iallafall hunnit tvätta upp soffan och satt på rena överdrag vilket känns ljuvligt må jag erkänna.

Ja, ja nog om detta.

Hoppas att ni får en skön Tisdag.

Kram Dessie

8 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med ljusstakar, jag har nog lite av samma problem som dig. Men det är kul att ha många för jag byter ut rätt så ofta, någon som jag tröttnat på kommer fram igen efter några år.

Hoppas du får en bra dag

Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag förstår att du inte kunde motstå dessa! Och, återigen, jättefin julgrupp.......
Stor Kram Annelie ♥

Sofia sa...

Haha, tänkte på dig när jag såg den här annonsen: http://www.blocket.se/vasterbotten/Gamla_saker___shabby_chic___lantligt_30694888.htm?ca=2&w=1

Inspiration i vitt sa...

Hej dessie, jaa alla har vi våra passioner för saker hihi. Dina ljusstakar är underbara och du har såå fint. Kram på dig/Ingela.

lottens vita och gröna sa...

hej du min svetsarfrände!!!
fnissar för vi är av samma skrot, ljusstakar herreguuuuuuuuuu skulle aldrig våga räkna mina, och dina där i fattigmanssilver, jisses så vackra ju, ett måste och ett bra köp, ler!!!
röra, jag försöker lära mig att förhålla mig till det...gustav drar ner allt, vill inte leka i sitt rum, morr!
må väl goa dessie, varmkram lotten

Åsa sa...

Tack för titten hos mej.
Så mycket fint du visar härinne!!
Nånting som jag åxå skulle behöva är att tvätta sofföverdrag....har ej hunnit än.

kram Åsa

Lantligt i smultronbacken sa...

Hej igen!

Sockorna är stickade i Jubileums garn.

Kram

Handgjorda drömmar sa...

Underbara ljusstakar! Förstår att du inte kunde låta bli dessa....
Önskar dig en riktigt go dag!
Kram Marie