tisdag 23 november 2010

Advent vid farstun.

Hej alla ni söta som tittar in här hos mig.
Ääääntligen så är Internet fixat! Jippiiiiiii!!
I dag visar jag lite bilder från farstun... Eller utanför farstun kanske jag ska säga. Nu är det adventspyntat med kransar, granar och ris i mängder. Man får världens julkänsla då mörkret sänker sig och granarna glittrar vackert med var sitt ljusnät på.
Det ser ut som att det har landat en massa små stjärnor i våra små granar som glimmar och lyser så fint. =)

Min stora kälke får nu stå upp mot väggen istället så att den inte blir översnöad..




I dag har jag haft besök av Frida och lilla Elle. Så mysigt att få träffas och prata lite.
Nu är det te och smörgås framför tv:n som gäller för mig.
Hoppas att ni alla har det bra vad ni än sysslar med i kväll.
Kram Dessie
Och glöm inte bort att vara med i min utlottning!

2 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Vad fint du gjort det!
Er dörr var bara såå vacker :)
Må så gott i snöyran!
Kram Marie

Inreda Mera Hemma sa...

Tack för idag var supermysigt