tisdag 3 augusti 2010

Gubben i baljan..

I dag har solen lyst varmt över oss och på vår gata har det jobbats. Buskar har ansats, ogräs har plockats och maken har gett vika för en av mina nya ideér och spenderat dagen med att bygga en liten vägg i vardagsrummet. Där ska ett gammalt fönster sättas in och jag är sååå lycklig och tror att det kommer att bli toppenmysigt! Tack älskling för att du står ut med mig och mina ideér. =) Barnen har lekt med vatten stora delar av dagen och som vanligt då det gäller barn och vatten så är det ju oftast en lyckad kombination.
Gårdagens kvällsdopp blev så poppis hos Liam att i kväll blir det en favorit i repris. Det är nog varmt i tjärnen då solen legat på hela dagen.
Önskar er en varm kväll med nära och kära.
Kram Dessie

4 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Sötnosen i baljan:-D Åhh en vägg det lät spännande, bild tack:-D Vi tänkte se film i morrn & mysa hos Emma Lu, jag har köpt Valentines day & Änglavakt, hakar du på?

Sirpa sa...

Hej!
Vilken sötis!
Hoppas på väder att man kan ta en dopp själv också!
Har det bra!
Kram Sirpa

fyra vindar sa...

sicken liten kille..inte ful direkt.. ;)
lycka till me väggen!! vägg me fönster i e absolut en favorit!!

ha d godis
miss sophie

Sirpa sa...

Hej igen!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Sirpa