torsdag 30 juni 2011

Varierande arbeten

Ja hemma hos mig så kan det ibland bli som så att jag "jobbar" jämt.
Det är bara vad jag jobbar med som är skillnaden. =)
Men om man nu råkar trivas väldigt bra med det man stökar på och arbetar med (hemma alltså), räknas det fortfarande som jobb? Eller blir det hobby och därmed bara trevligt pyssel??
Jag har svårt att sitta stilla och njuter av att skapa.
Nu är iallafall grindarna målade härligt vita, men ser ni vad som skymtar bakanför?
Ett stort hål!
Ja mer har det ännu inte blivit, men nu har det äntligen påbörjats att bygga ram för att kunna gjuta grunden till växthuset... Det som väntar på nåt gott....

Trevlig torsdag önskar jag er.

Kram Dessie

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja det är härligt att ha nåt på G faktiskt. Fast lite hobby kanske det är , hihi...
Kram Lisa