torsdag 28 juni 2012

Nu närmar det sig.

Jag är bortskämd och jag vet om det.
Jag har en underbar man som hjälper mig att förfylla mina drömmar så gott han kan. Jag älskar att bygga, renovera, inreda och hitta på nya saker..
 Det gör inte han. 
Men trots det så bygger och snickrar han för fullt varje sommar, vinter, höst och vår för att lilla frugan ska vara glad och nöjd.
 Och det är jag verkligen!
Tack snälla snälla älskling för att du skämmer bort mig så. :)
Nu händer det saker här hemma ska jag berätta för er och här får ni en liten tjuvtitt på hur tanken med växthuset ser ut.

Hjärtat slår en volt då jag tittar på mina drömmars växthus som sakta blir till framför mina ögon.. Helt uuunderbart!


I går började festivalveckan här i stan och vi var där med barnen. Åkte karusell, åt gott och mös åt den härliga stämningen som infinner sig i staden varje år.
Lite sugna blev vi på vår semestertripp som väntar senare i sommar. Det ska bli så underbart att komma iväg med familjen och bara rå om varandra helt utan måsten och med målet att njuta fullt ut av varje dag och göra precis vad som faller oss in.
Ljuva semester!

Kram Dessie


4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Dessie
Det kommer bli fantastiskt vackert ert växthus, du har en händig man. Så fint med det lilla burspråket, vilken lycka när detta är klart och kan invigas.
Kramar
AnnaMaria

re.do sa...

Det bådar gott! Blir säkert superbra och framförallt snyggt :) Och visst är det härligt med en karl som bygger och grejar, min är likadan :)

Unknown sa...

Hejsan!
Vilket snyggt växthus du ser ut att få, förstår att du är lycklig. Att ha en händig man när man själv sprudlar av idéer är inte illa :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Mia sa...

Åh så spännanade med växthuset önskar så mycket att jag också hade en händig man som kunde slänga ihop ett bara sådär.

Grattis till lilla flickan förresten.

Kram Mia